sunnuntai 2. joulukuuta 2012

O N N E L L I N E N

Poika sai syntymäpäivälahjaksi kummitädiltä ihan mahtavan yllätyksen! Liput Robinin ilmiömäiselle keikalle.

Otimmekin kaiken ilon irti perhepäivästä ja lähdimme jo perjantaina lasten kanssa Helsinkiin. Junan sijasta hyppäsimme bussiin ja hyvä niin, sillä pääsimme perille lumipyrystä johtuen vain parikymmentä minuuttia myöhässä. Isi liittyi seuraamme myöhemmin työpäivänsä jälkeen. Kiertelimme ja shoppailimme vähän kaupungilla sekä söimme hyvin Kaarnassa ennen ratikalla hotelliin menoa. Siellä poika pisti polkaksi, kun huomasi, että hotellihuoneessamme oli amme. Sinne siis. Pienet ovat onnellisen poikasen ilot.

Lauantaina söimme runsaan aamiaisen hotellilla ja suuntasimme jo hyvissä ajoin kaupungille kiertelemään sekä hetkeksi Kampin kappeliin hiljentymään. Poikanen jopa muistuttu asiasta. Olivat siellä jo mummin kanssa käyneet, joten pitivät huolen, että mekin sinne pääsemme hetkeksi istumaan hiljaisuuteen ja katselemaan kaunista puurakentamista.

Lounaan jälkeen suuntasimme viimein Hartwall areenalle. Siellähän oli vaikka mitä! Robin elokuvan julkistaminen, Tuuli konsertin lämppärinä sekä breakdance-ryhmä, Dance - ja Talent esiintyjiä Robinin keikan lomassa. Musiikkia, tanssia, akrobatiaa, tuliefectejä ja vaikka mitä viiden tunnin ajaksi!

Siinähän ne päivät (ja rahat) sitten menivätkin. Jokatapauksessa meillä oli ihanat päivät yhdessä. Nyt onnellisina ja kokemuksia rikkaampina jatkamme joulukuuta eteenpäin.

Mukavaa joulun odotusta myös kaikille teille!