tiistai 19. lokakuuta 2010

Mani & Klaara sekä porkkanavaras

Lipaston päälle on kerääntynyt lisää PehmOtuksia. Ihmeesti niitä vain kertyy, kun iltaisin television ääressä touhuaa neula ja lanka käsissä. Tässä esittelyssä muutama uutuus.


 .
Näet seisovan nyt MANI-herran.
Hän vakava on sen verran,
että todesta voit hänet ottaa
ja pankkiin mukaan roikottaa.
Liekö onni mukana hällä?
Se varma on, ystävällä tällä!
 .
  .
Tule tänne ja halaa mua,
mä niin rutistan takas sua,
että itku meinaa silmään tulla
onnesta ja ilosta sulla.
Mä Klara-neiti nimeltäni oon,
en ystävää jätä mä unheloon!
 .
 
 .
Kas, varkaisilla taidetaan olla!
Se ei ole ihan tavatonta.
Kyseessä kun on jänö tuo,
joka juoksee jo kotikolon luo.
Siellä porkkanat pinossa oottaa,
ei malta jänö niitä maistamatta haistaa.
.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti